Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

Contest Aku dan Kaca Mata

::ASSALAMUALAIKUM::

huhhh!!
semenjak dua tiga menjak nih rajen pulak aq join contest sana sini.
bukan ape...
aq nk bg sokongan jewk kat tuan puan punya contest2 nih.

SILA KLIK SAYA
untuk lihat terma dan syarat2nya :)

sila scroll ke bawah untuk lihat gambar-gambar yang saya pertaruhkan.

jeng
.
.
.
jeng
.
.
.
jeng
.
.
.

ini dia gambar-gambar2nya.

sila abaikan budak kecik tuh!.
wajib lihat SAYA saje! :)

ade sowang budak ni kata rupa saya dlm gmbr diatas ni macam rupa pelakon jue aziz.
hahahaha..
sumpah!
sangat kelakar bila dy ckp mcm tuh!
tp saya bukan jue aziz.
saya jue muhammad :)

bole kan tuan empunya kontez saya pertaruhkan dua keping gambar?
bole laa..
eh??
eh???
hihihi..

haa..
amacam kowunkk!!
cun ta??
ade style ta??
ehee ;)

saya maw tag.
nadZ sigorgeous
nesa


p/s: tuan kontez! saya maw menang! ;)

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

17 pengkritik:

Azliza Mohamed said...

fuhhh. cun melecun. hik3..gdluck okeh !

cik coklat nk join gk, tp tade gmbr pakai spek ar.huk9

cikAida said...

@Dark Chocolate
jom la join cik coklat..
ape tunggu lagi
snap la gmbr pakai cemin mata cpat2 ^_^
then juin diz kontez :)

10jarijemari said...

pencabar terdekat...2nd pic tu dekat kota belanda kan?? hehe...
sy ada juga ^^

Syafiq Rosli said...

toing2..tuan tnh dtg jenguk..bleh je..hehe all da best

cikAida said...

@10jarijemari
hye3..
yup..
2nd pic uh kat kota belanda..
baru g ri tuh ^_^

btw selamat bertanding =)

cikAida said...

@Syafiq Rosli
hye tuan tanah!
saya maw menang taw!!
hikhikhikk..^_^

IxoR@ said...

cun!

good luck ok...

cikAida said...

@IxoR@
tenx ixora =)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

good luck,,,,hehe,,,besar nye spek,,,,

cikAida said...

@Syed Hilmi Syed Yahya
hahaha..
tenx syed..=)

saje beli spec yg besar2 baru ade style.
betol ta ?? ^_^

| r i E n | said...

Wahhh..de saingan nieyhh!!! Spek penuh muka..hahaha..
Gud luck to u tooo.. ;)

cikAida said...

@| r i E n |
hahaha..
u too..^_^

pu3mas said...

wah comel sangat ... suke !

cikAida said...

@pu3mas89
woott..wott!!
blushingg suda ^_^

azalia hjsalleh said...

wow sampai letak 2 gamba
terbaekkkkkkkkkk
vogue gituuuuuuuuuueeeee

cikAida said...

@azalia hjsalleh
hahahaa....
saje suke2 ^_^
tenx dear..

ijatnuar87 said...

isk,tercabar nih,dier taruk 2 gambar la plak,heheheh...awk ambik no 2 ek,sebab bagi 2 gmbr,sy ambik no 1 sebab bagi 1 gmbr,hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...