drop your link here :) will visit u allz.

.dulu laen sekarang dah laen.

bohong la kalaw manusia dalam dunia ni ta penah berubah.
sedangkan pantai pown berubah.
inikan pula manusia biase.

manusia sentiasa berubah ubah mengikut masa dan keadaan.
yela, masuk kandang kambing, mengembek.
Masuk kandang harimau, mengaum.
jadi, kena berubah la untuk sesuaikan diri kan.?

auummmm!!! garang betoi harimau ni :)

perubahan dalam diri akan sentiasa ada.
sama ada berubah kepada yang lebih baik atau yang lebih jahat.
dan mungkin sebab kawan kawan juga seseorang itu berubah.

Si A: B, aku tengok si C tu dah berubah la. Dia dah lain je. Dah tak macam dulu. Tak cakap sangat dengan kita la. Dah tak join kita. Kau perasan tak?


Si B: Ha'a la wei. Aku pun perasan. Mungkin kita ada buat salah dengan si C tu tak. Selama ni dia ok je. Sekarang dah senyap.


Haa. Tengok. Si C tu berubah dari banyak cakap jadi pendiam sebab Si A dan Si B. Mungkin ada salah yang Si A dan Si B buat sampai Si C terasa dan terus berubah.


alaa.. senang citer, semua manusia berubah la.
ta payah nak expect apa apa.
So, sebagai manusia kita pun kena berubah untuk menjadi yang lebih baik dari sebelum ni.


we did not change as we grew older;
we just became more clearly ourselves.

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

7 pengkritik:

cIk JanNah said...

tiap manusia memang akan mengalami frasa perubahan dalam diri masing2. semua boleh ubah asal kita sndri yang nak mengubah.
:P

angel_Ly said...

true true true!
love ur blog ^_^

cikAida said...

@cIk JanNah
betol3..(versi upin ipin)
hehehehe.. ^_^

cikAida said...

@angel_Ly
eheee..^_^
tenkiu dear :)

padle said...

aku pon da berubah gak..aku semakin kuat makan sejak akhir2 ni..kenape la agaknye tu...

cikAida said...

@padle
mungkin kaw nk gemokk kowt!! bagus laa,kaw amek la lemak2 aq nih..aq ta nk da ade lemakk..huhhh!!!

Anonymous said...

I guess you may want to put a facebook button to your website. Just bookmarked this article, although I had to complete it by hand. Simply my 2 cents.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...