Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

Makna Cinta Dari Nama ku

nama saya
SITI JUHAIDAH
yang bawah ni makna setiap huruf yang ada kat nama aq
haha
**act aq copy paste je dr facebook
lalalala~~~
S : ..membuat orang tertawa
yeker??? haha.. kowunk sume hepi ke gn aq??? ;)
I : ..manis dan romantis
manis tu ade la ckit2..,hee ;) romantis??? xtaw laa.. tnyelaa boy saya :p
T : ..senyuman yang menawan
yeah!! senyuman saya mmg menawan ;)
I : ..manis dan romantis
same je gn yg atas
J : ..seorang yang agak seksual
seksual?? uishh..yaka? tidak!!
U : ..disenangi oleh semua orang
kowunk sume senang ke gn aq?? ;)
H : ..setia kepada yang satu
yeah!! aq mmg setia pd yg 1 tp...,,
tape skunk saya ade dy..syg sangat same faizal
A : ..seorang yang gila-gila
haha..saya mmg seorg yg gler2..,best ohh ;)
I : ..manis dan romatis
same je gn yg atas
D : ..kekasih yang terbaik pernah dimiliki oleh siapapun
yeker???
sayang! saya kekaseh terbaik awak ke??
A : ..seorang yang gila-gila
;)
H : ..setia kepada yang satu
:)
hehe..
aq xde kije..
bosan..
copy paste suda ;)

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...