drop your link here :) will visit u allz.

kebahagian dalam perpisahan

emm..
malam nih aq nk layan lagu nih..
Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
(mungkin b.,kita da xde keserasian manisnye da hilang)
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?
(emm..mmg setiap perbincagn kita mesti ade perbalahan.antara kita xde sape yg nk mengalah..,tp lame2 syg akn mengalah jugak!sbb ape?sbb syg xnk tros kita berbalah)
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
(emm..semakin lame semakin rekah??knp bole jd mcm nih b??knp?? mungkin kita ptt berpisah..,mybe lepas pisah kita akn temu kebahagian kita,tp bukan kita berdua..mungkin akn mengikut haluan masing2)
Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti
(tiap titis airmata ni hanya kerana b! syg da cukup menanggung segalanya,begitu lame syg pendamkn sume nih..,tp b tetap menafikn realiti)
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
knp??
sebab aq tgh sedeyh..
sedeyh sbb ape??
sebab mcm2 perkara yg berlaku..
knp perkara mcm tu belaklu kt aq??
mungkin sebab tuhan nk uji tahap kesabaran aq kowt..
urmm..
aq terima sume dugaan nih..
tp..
aq xsgup daa..
knp mesti berlaku kt ats diri ini??
kenapa kenapa dan kenapa??
hanya KAU je yg taw segala isi haty ini..
tiada sape yang taw selaen dr KAU.
aq pasrah sume ni ya Allah..
berikanla aq yg terbaek..

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...