Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

homesick!

saya SITI JUHAIDAH BT MUHAMMAD
budak paling comey kt dalam blog nih
tgk gambar bawah nih comey ta saya ??
:))

nak buat pengumuman bahawa
saya..
nak balek rumah!
paham ta saya nk balek rumah!!
saya da kangen sangat dengan rumah!
rumah pown mesti kangen sama saya jugak kn?

saya juga rindukan umi dan abah saya.
saya taw mereka pown mesti rindukan saya.
saya anak umi dan abah
umi dan abah ada anak cantek macam saya.
haha.
tidak lupa juga kepada adik-adik saya.
saya juga sangat merindui mereka.
mereka juga merupakn musuh saya
musuh paling ketat!
saya benci mereka tapi saya sayang mereka..
emm..
cm ne tu eh??
haha..
ape pown air yang dicincang tetap takkan putus






thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...