Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

kol & message

huhhh..
ape nih ekk...??
hahaa..
sebenarnyerr aq teruja bile tibe2 c dy kol or msg aq..
rasa cm bangga gilerr sbb dy maseh mencri aq..
tp dlm mase yg same aq benci dy..
knp ek aq benci dy??
sebab dy penah tinggalkan aq..
sampai aty kaw an tinggalkn aq tanpa khabar berita..
3minggu kau tros hilang mcm tuh jew..
aq tercari2 kaw taw..
setiap kali aq ajak kaw kuar kaw mesti bg aq seribu satu alasan..kaw ckp kaw bz,ade byk asaimen.
oke!
aq paham! sebab aq pown student gak cm kaw!
aq sanggup ta jmpe kaw sbb nk bg kaw settlekn sume keja2 kaw walopown aq rindu giler kt kaw!
tp...
bile aq dpt taw yg kaw da xde kt cni..sumpah!
aq kecewa giler gn kaw!
walopown aq taw kaw ade hak tok pindah ato beralih tmpat.
even kaw xtinggalkan aq dah la..
tp..
kaw pindah..
pindah tros..tanpa igt aq kt cni..
kaw janji gn aq kaw nk jaga aq.,
kaw sayang aq..
tp...???
ape sume nih..
kaw mungkir..
kaw typu aq..what the ****!!!

arghh~~!!!
tu cter lamee..
da setahun da pown berlalu..
aq patut lupekan..
yes!!
im trying to forget it!now aq ade life aq sendri..
aq bahagia gn life aq..

dan awak!!
saya xkan penah lupekan saat manis saya bersama awak..
walopown saya benci awak.!
n tenx sebab maseh mencari saya.saya terima awak as fren.

namun tok kembali ke pangkuan awak..
mungkin tidak sama sekali!!
saya xnak dilukai buat kali kedua.

saya sayang awak sebagai kawan saya,xlebeyh dari seorang kawan!





thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...