drop your link here :) will visit u allz.

ku pendam sebuah duka

dalam perhubungan.
mesti ade perpisahan
setiap yang berlaku mesti ade hikmah disebaliknyerr
betowl ta??

dalam perhubungan.
permulaannyer selalu bermula dengan kebahagiaan
dan diakhiri dengan kesengsaraan!


oh god!
mengapa sume ini terjadi??
kenapa kat dalam dunia nih ade sengsara??

kenapa kaw ta bg bahagia je yg ade??
kenapa?? kenapa?? n kenapa??

begitu mudah cinta diungkap
kan.
bila sayang sumenyer menjadi indah
bila benci yang indah itu menjadi busuk!

kemane hilangnye cinta itu??
sedangkan sebelum dimiliki macam2 cara dibuat untuk memiliki cinta itu,

bila da dimiliki..,
senang2 jew cinta itu ditanggalkan seperti sampah yang da xde gunenyer lagi kalu disimpan

cinta sering kali muncul!
dan sering kali juga musnah!

mengapa begitu mudah ianyer terjadi??
mengapa???
mengapa kaw ta berikn kebahagiaan je tanpa ade derita!
hey derita!

kenapa kaw mesti ade bila ade bahagia?? nyahh kaw dr kebahagiaan!!
hanya untuk tatapan saja..
tiada kena mengena dengan yg hidop mahupown yg da maty!
just luahan haty yg da lame terpendam n terbuku dihaty nih!

Kau katakan cinta gunakan akal
Bila aku gunakan, kau yang menyangkal
Bagaimana nak kekal
Kau katakan cinta gunakan minda
Bila aku gunakan, kau yang tak percaya
Bagaimana nak bahagia??
**derita merindu
**ku pendam sebuah duka :((

Bercinta sudah lama

Berkasih dan bermesra
Sedang enak membuai rasa
Perpisahan tercipta

Mengapa sementara
Cerahnya cinta kita
Mendung tiba tiada ku pinta
Gelapnya suasana

Walaupun hatiku
Amat berat melepasmu
Dan rintangan mendatang sayang
Terpaksa kuleraikan

Seandainya...
Kita harungi jua
Kelak punah semua sayang
Mimi yang kau harapkan

Ku pasti kau kembali
Menyatu dua hati
Lebih elok cari pengganti
Tiada kau menyendiri

Tak guna disesalkan
Hakikat percintaan
Mungkin terpendam kenikmatan
Sebalik perpisahan...







thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...