Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

award dari cik atika aula :)

firstly..,
aq nk ucapkan ribuan terima kaseh kepada cik atika aula
sebab sudi bagi award ni kat blog cikAyda..

okeyhh..
sebelum amek award kena la jawab soalan dulu kn.

jom jawab soalan
**huhh!! da macam jawab soalan spm lakk :)) hihihi..

blog http://atikaahmadiah.blogspot.com di mata saya sangat menarek dan cantek.
blog kamu memang mengikut identiti kamu sendiri.
blog kamu juga lebeyh kepada islamic..
nice blog dear.. keep it up :))

okeyh.kenangan manis saya.bila saya jumpe dgn boyfee saya.
segala kenangan bersama dy akn saya jadikan kenangan paling terindah dalam idop saya.
ohh!! i really2 miss him :))

then., kenangan pahit saya pula tyme tangan saya patah
waktu tu tgh maen kat taman permainan,member tolak dari belakang teros terjatuh dan tangan terus xleyh gerak
da la tyme tuh dekat nk raya da.sok lusa jewk.
jadi tahun tu saya beraya dalam keadaan tangan patah
tp best! sebab dapat duet raya banyakk..
hihihihi :))

honestly saya katakan saya belom lagi berpuas haty dengan kehidupan saya sekarang!
tp saya tetap bersyukur dengan kehidupan saya
saya maseh ta dapat lagi ape yang mahukan..
jadi saya akan teros berusaha tok dptkan ape yg saya mahu :))

3 impian dalam hidop saya yang maseh belom tercapai lagi.
  • belom dapat kerja yang boleh menjaminkan masa depan saya
  • sebuah kereta BMW 5series
  • mahukan kehidupan yang lebeyh mewah :))
tag 10 orang untuk menerima award ini
nss ieyka
tyra
si gorgeous
naim
syahida hani
misznanamicon
hanieylicious
cik belog
tyqa
aimi amira

yeayy..
siapla aq menjawap semua soalan yang diberikan oleh cik atika aula.

hahh!!
ni la awardnyerr..


sekali lagi berterima kaseh kepada awk cik atika aula :))

p/s: kepada sesapa yg di tag oleh saya,url tuh letak url saya yer :))



thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...