Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

award lagi! dari cik bella pula :)

::assalamualaikum::

seronoknyerr ayda sekarang nihh!!
dapat award lagiiiii...
kali nih dpt 2 award sekali gus!
shukenyerrrr :))))
tenx a lot bella

haa..
nih award tok interesting BLOG!
wohaa~~
interesting ke blog saya??
amat teruja..
hehehe :))
tenkiu2 kepada penilai blog saya.


hehehe,

macam biase laa..
sebelum amek award.
kena la jawab task2 yg disediakan oleh cik bella dulu :))


1) http://fairybella1991.blogspot.com/ dimata saya blog kamu sangat cool..
comel+cutee lorh.
suke love2 tuh..chantekk :))

2) nama blog saya i.am.the.author.of.my.life dan kenape saya letak nama tu.
sebabnyerr life saya..op koz laa saya sendiri yg create kn..
xkn kowunk plakk yg tolong createkn..
btowl ta??
hehehe :))

3) nama URL blog saya http://livelaughloveofaida.blogspot.com
dari mana dtgnya idea ni pown sy ta taw la..
mula2 saje jalan tgk2 kt image pastu ternmpak tagline livelaughlove tuh.
macam cun jewk..
so amek jela..
cume tmbh ofaida jewk :))

4) apakah method dalam penulisan blog anda.
macam diary jugakk laa..
suke cerita tentang kisah diri sendiri.

5) Apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak
(kadang2 blog sndiri cantik tp mrendahkan diri).
op koz la jeles! terpikir mcm mane dorg bole wat secantek tuh.
sedangkan blog aq biase jewk..
even ade org puji pown stil ckp ta cantek jugakk
(dalam haty da kembang gilerr :))
hehehehe..

6) Bilakah blog anda diwujudkan.
01/06/2009

7) Siapakah orang pertama tahu dan menjadi follower anda.
tyra kawan sekolah saya :))

hahh!!
siap suda jawab sume soalan yg disediakan..

yeahh!!
ni plak award yg cik bella bg kt saya tuh..
sempena saya menjadi follwer cik bella yg ke 200..
cantekk kn??
tenx sekali lagi cik bella ku syg :))



thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...