drop your link here :) will visit u allz.

bila kita sayangkan seseorang

salam sume untuk rakan blogger.

enrty kali ni khas tok my hubby.
tp nk kongsi jugak gn kowunk sume.

tajukk dy je da menunjukkan entry ni mesti gempak kn??
hahaha..
perasan la kaw ayda!
tah ade org sudi nk baca ke ta kn.
hehehe :))

ahh!!
kesah pulakk aq kn..
kowunk suke..kowunk bole layan..
ta suke??
ape lg..
angkat kaki n BLAHH laa..

okeyh2..
ayda ni da mula mengarut..
berbalek kepada tajuk asal.
"BILA KITA SAYANGKAN SESEORANG"
ape yg kowunk rase bila kowunk da mula sygkn sumone?
kat sini aq nk kongsikan sikit pengalaman pahit manis aq bila sygkan sumone.
especially boyfren la kn.

bila kita kita sayangkan orang tuh.
kita tunggu dy lame pown tkpe.
tp bila dy tgu kita lame
dy marah2.
dy kate awak nih make up bertahun2.ta yah make up!natural beuty jew.lagi lawa.
kita make up untuk dy jugakk.
untuk bg dy nmpk kita chantekk di mata dy

bile kita sayangkan orang tuh.
kita ta tydo pown tkpe sebab layan dy yg dalam kebosanan.
tp bila kita yang bosan. ade dy layan kita??
dy kate pegila wat pape yg ptt kt uma tuh.
sebenrnyer kita cume nkkn belaian dr dy jewk.
tp haty kata tkpee..
mungkin dy busy dgn keja dy.

bila kita sayangkan orang tuh.
kita kol nk ckp gn dy
tp dy bg fon kat kawan dy.
kadang2 dy matikan kol kita.
kadang2 langsung ta angkat kol kita.
tp bila dy yg kol, kita xangkat dy marah!
dy kate kita ni da ta sayangkan dy!
padahal kita tgh merajuk dgn dy.
merajuk sebab selama kita kol dy ta penah angkat.
kalu angkat pown ckp 2 3 patah jewk.
pas tu letak.
tp haty kate tkpe laa..
dy keja nk cr wet tok masa depan.

bila kita sayang orang tu.
kita nk kongsi cerita suka duka dgn dy.
tp dy wat ta layan je.
dy bole nyanyi2 dlm fon.
kadang2 dok ckp2 gn mber dy kt blakang tuh!
ta nk dgr pown ape kita ceritakan..
macam tgh bercakap dgn tunggul kayu.
haty mula tersentap bila dy wat ta endah dgn cerita kita.
kita mula merajukk!
tp bila dy cerita masalah dy kt kita.
kita kena dgr satu per satu.
ta bole ckp gn org laen.,
kena tumpukan sepenuh perhatian tok dy.
haty kata tkpe..
masalah dy masalah kita jugakk.

bila kita sayang orang tu.
kita seakan akan seperti orang giler bila dgr dy sakit.
haty mula la ta tenteram.
ta senang duduk!
tp bila kita yang saket..
dy bole dok lepak2 gn member2 dy kt kedai mamak layan bola.
haty kata xpe laa..
xkn dy nk berkepit je gn kita kn.
bg la peluang dy lepak gn kawan kawan dy.

bila kita sayang orang tu.
kita sayang nk tinggalkan dy selamanya.
tp dy ta taw yang kita tgh berdepan dgn maut
walopown kita tgh saket.,
dy bole ckp kt kita.
alaaa..saket biase je tuh.makan ubat..jap lg oke la tuh..
haty kata mcm mane la idop dy tanpa kita.
mesti dy orang yang paling bahagia kn.

bila kita sayang orang tu.
kita ta sanggup tgk dy derita.
tp dy ta pernah pown hargai pengorbanan kita.
haty kate taw ta betapa dalamnye cinta saya untuk awak.
mungkin dy ta taw yg cinta kita hanya untuk dy.

mungkin bila suatu hary naty kita da tkde lg kt dunia.
dy akan menyesal!
menyesal dengan segala perbuatan yg pernah dy wt kt kita.
tp awakk..
saat tu..
mungkin da terlambat untuk awak menyesal..
saya da xde disisi awak lagi..
hanya yang tinggal kenangan antara saya dan awak.
saya harap awak akn simpan kenangan kita bersama selamanya.
hanya itu jewk yg saya mampu tinggalkan untuk awak.
saya harap awak berbahagia

p/s: buat hubbyku! andai kaw baca entry kali ni.
harap kaw dpt berubah la..

ku SAYANGkn mu selamanya..



thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

6 pengkritik:

rieyana ynn said...

layanz entry ni jap...beh baca entry mcm ni,,,;d

cikAida said...

sila sila layan..
wat mcm uma sndri yerr..
hehehe :))

Fa-zlyn said...

aah lgu sma.hehehe =) anywy enjoy sme3 ek

Fa-zlyn said...

aah ler lagu sma =) anywy kte enjoy sma2 ek

Nurulbadiah Lai said...

i really love this post..
like..like..like...hehhee

cikAida said...

tenx nurul :))
i likee diz post too..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...