Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

buat si DIA yang telah melukakan haty ku



saya harap dengan video ni awak akan berubah laa..
berubah kepada kebaekan.
maksudnyerr,
awak berubah la untuk kasihkan saya.
untuk sayangkan saya seperti dahulu..
saya bukan nk malukan awak disini.
cume saya nk luahkan ape yg saya rasa sekarang nih.

saya ta mampu nk bgtaw face to face kat awak.
saya takut!!
saya takut awak marah saya!
saya takut awak tambah benci saya!
jadi dgn cara ni je yang saya mampu,.
saya hanya mampu dedikasi vidoe nih untuk awak.
walopown video nih bukan saya yang buat..
tp saya nak awak amek taw isi dalam video nih.

hanya awak!
dan
awak sowg je yang saya sayangi!!!



thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...