drop your link here :) will visit u allz.

saat mula bercinta

kalaw dulu.
tyme mula mula bercinta
awak selalu kol saya
tiap tiap malam mesti awak dok bergayut dgn saya
sampai kul3 4 pagi.
sanggup ta tydo walopwn awak penat sgt
awak Wat super saver
walopown awak taw kredit awak ta byk
tp tkpe.
demi saya awak sanggup je wat ape saje kn.
kalu krdit awk da habes awak snggup g 7e beli topup tok sambung gayut gn saya lg
bahagianye saya mase tuh.
tp sekarang!
awak da jarang nk kol saya lg.
nk wt super saver apatah lg kn.
em..sehari tak sekali awk kol saya.
kalu malam plak awak kol saya cume nk bgtaw yg awk da nk tydo.
penat saya tgu awak smpi mlm sampai awak abes keje semata2 nk gayut gn awak.
tp ni jwpn awak untuk saya
‘b nak tydo dulu k,b penat sangat nih’
tkpe laa mungkin awk penat kn keje 1 hary tgh mlm bru balek
kalaw dulu.
awak selalu berSMS dgn saya
tiap2 mase mesti awk nk sms saya.
walopown sms yg awak anta kt saya tuh kadang2 langsung ta pnting
tp xpe..saya ta kesah pown kalu sms tu ta pnting
sebab bg saya cukup la bila awak sentiasa ingat saya
tp sekarang!
1 sms dari awak pown saya ta penah dpt lg dah
tp tkpe..
mungkin awak busy kowt! awak ade ramai customer kn yg perlu dilayan
saya ni sape la bg awak
hanya PENYIBUK saje.
kalaw dulu..,
awak selalu ajak saya jumpe,
kejap pown tkpe la.
janji awak dpt tgk wajah saya
tp sekarang!
sebulan ta sekali awak jmpe saya
awak da ta nk tgk muka saya lg ke??
saya taw saya ta sechantek hana Montana yg awk minat tuh
kalaw dulu.,
awak sentiasa cakap ‘sayang! b rindu sangat kt sayang!’
tp sekarang!
1 patah perkataan rindu pown da ta penah keluar dr bibir awak.
saya ta dapat nk baca fikiran awak sama ade awak maseh merindui saya ato tidak!
tp tetap bg saya.
saya sangat merindui awak!
kalaw dulu..,
saya la segalanya bg awak!
saya la nyawa awak!
saya la intan payung awak!
jantung pengarang haty awk!
tp sekarang!
habuk pown takde dah!
mane kata kata manis awk yg dulu tuh!
mane kata kata romantic awk?
hilang da ke?
senangnye da hilang
semudah tuh kn.kalu la saya diberi kuasa ajaib.
saya nk undurkan masa masa lampau saya bersama awak..
alangkah bahagianye saya.


thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...