Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

ade award lagi la :)

salam satu malaysia :)

MySpace
hye hye..
bertemu kembali kita di waktu malam pula
hehehee....

kawan kawan.
ayda dapat award lagi laa..
jangan jeles eh..
hehehe..
award ni datang dari nabilah sulaiman

alaa..
award sebagai follower saje..
ape pown tenx ye bella sebab sudi bg award kat saia :)

ni awardnya.
comel kn??
aww2!!
i like teddy..
semart gilerr teddy nih..
haishh!!
geramnyerr aq..

eh2..
ayda da salah entry nih..
bukan nk cter sal teddy laa..

ayda kena jwb soklan dari bella dulu

1. name korg ape..?*dgan maksod skali taw..=)*
name sebenar yg ummi abah saya bg ialah SITI JUHAIDAH
maksud name saya ialah puteri rajin..
(hehe..saje nk besarkan puteri rajin uh)
persoalannya..
rajin kah saya?
hanya saya dan saya saje yg taw.
*wink*wink ^_^

2. korg lahir bile dan dimanekah..?
saya lahir 12 january 1990.dekat klinik damo klang
haa..
besday saya da semakin dekat nih.
cepat2!! pikirkan nk beli hadiah ape untuk saya =_+

3. feveret katon korg..?
pebret katon saya spongebob!
dy la katun paling bodoh sekali.
tp best!
layannnn.........

4. ape yg korg suke wat bile cuti..??
da cutikn,op koz la g jenjalan,,
merayap di serata dunia.
tp tu bila tyme ade money laa..
kalaw xde dok diam2 kt uma saje :)

okeyh.
selesai sudah menjawab semua soalan yg diberikan
ape mcm bella puas haty ta dengan sume jwpn yg saya berikan?
hehehe.
k laa.
da malam laa.
nyteee...

MySpace
kowunk hepi untuk saya ta??
thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

1 pengkritik:

ejulz said...

PUTERI RAJIN?? rajin ke?? huHu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...