Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

award blogger cemerlang dari loqman hakim

huhuhu..
bangga seyh!
dapat award blogger cemerlang!
perghh!!
memang mantop laa...

tp..
persoalannya disini.
adakah saya blogger yang cemerlang??
anda yang menentukan sama ade saya blogger cemerlang atau tidak.

ini dia award blogger cemerlang.

Create your own banner at mybannermaker.com!
wewittt..
blink..blink gituu..
i like!!

haiyaaa..
b4 amek award kena jawab soklan daa..
tapi tuan empunya award cakap kalaw rajin buat la..
masalahnya saya malas!
huhuhu..
tp tkpe laa..
demi loqman hakim lautan luas sanggup ku renang.
cehh!
jiwangg!!!
hahahahaa....

mari kita lihat apa dia soalan yg diminta :)

1)Apa pandangan anda tentang blog Catatan Loqman Hakim?
  • blog beliau sangat simple tapi penuh dengan ilmu.besela bakal cikgu kn.mestila kena penuh dengan ilmu.kalaw ta mcm mane nk ngajar ank murid.hehe :)
2)Boleh ceritakan sikit pasal blog anda(Jangan lebih 100 pp).
  • belog saya pown simple jugak..hanya menceritakan pasal diri sendiri saje :)
3)Tujuan utama anda berblog?
  • tujuan saya berblog adalah untuk mengisi masa lapang.lagi2 tyme tgh cuti semester nih..daripada merayau sana sini mengabeskan duet jewk.baekla mengadap laptop dan berblogging.kn?kn?kn?? hehehe :)

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...