drop your link here :) will visit u allz.

kata kata terSIRAT perempuan :)

salam kepada semua pembaca :)
MySpace

malam ni aq nk merapu sikit pasal ayat ayat yang selalu gurl gune bila gn bf dy.

okeyh..
sila teruskan pembacaan anda.

kalau perempuan tanya: lawa ke budak pompuan tu?
makna tersembunyi: siapa yang paling lawa? i ke, budak pompuan tu?
MySpace

kalau perempuan tanya: u dah makan ke belum?
makna tersembunyi: jom pi makan. i lapar ni!
MySpace

kalau perempuan kata: u! lawa-lawa la baju kat sini kn?
makna tersembunyi: belikanlah untuk i satu. :)
MySpace

kalau perempuan kata: u! i rasa macam nak pening la.
makna tersembunyi: tolongla picitkan kepala i.
MySpace

kalau perempuan kata: kita lebih sesuai berkawan saja.
makna tersembunyi: u ni ta paham bahase ke?? i tak nak dekat u laa!!!
MySpace

kalau perempuan kata: i suka berkawan dengan u. u baik n pandai jaga haty i..
makna tersembunyi: i minat sesangat kat u la... rasa macam nak jadi awek u je.
MySpace

kalau perempuan tanya: u pernah tak teringatkan awek u yang dulu?
makna tersembunyi: kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.
MySpace

kalau perempuan kata: i sanggup berkorban demi kebahagiaan u.
makna tersembunyi: amboi! aku ke yang kena berkorban tok kaw!! banyak cantekk!
MySpace

kalau perempuan kata: i tak kisah kalau memang betul u nak kahwin lagi satu. Asalkan u berterus-terang dengan i, bersikap jujur dan berlaku adil.
makna tersembunyi: sapa kata aku tak kisah? adil ke tak adil, aku tak kira!
Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.
MySpace

hahahaa..
betol ke??
ade ke perempuan2 yg gune bahasa bahasa simbolik mcm nih..
hehehehe :))

saje wat entry yg mengarut nih..
agak bosan yer malam nih..

oke la.
sampai sini saje laa..
bubyee...

MySpace

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

10 pengkritik:

mRa amira said...

hahahx..terasa seketika~ heee >.<

Shaofie said...

bila soalan 5 dan 6 bergabung. apa maksud tersembunyi dia pulak? hahaha. tettt!

cikAida said...

mira; hahahaa...bukan bermaksud untuk kena sesiapa..saya pown selalu cenggini jugakk..hehehe ^_^

shaofie; ntahlaa..mungkin gurl uh mmg minat kowt kt laki uh..cume saje jew wt mrh2..nk tgk lelaki tuh leyh terima ke ta +_=

Fiqah Alias said...

heee~ terasa2...huhu...(^_^)

~ch@wi~ said...

haha..entry yg brsahaja tp menarik..hehe.. i like ;)

ejulz said...

kal0 lelaki kata: dompet sy ttinggal kat rmh..
makna tersembunyi: dh ujung bulan laa tu.. haha

Bella said...

haha..ade bet0lnye sume ni..haha..:)

cikAida said...

ejulz; alaa!! tu xde mknenyerr..dy saje je ta nk belanja gurlfee dy..hehehe ^_^

NUR NAIM BT GHAZALI said...

hahhaa
menarik merapu merapan kau kak ju

cikAida said...

@NUR NAIM BT GHAZALI
hahaha..
xde keja kn..
mmg cm gini..
huhuhu ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...