drop your link here :) will visit u allz.

lelaki yang memilih atau perempuan yang memilih


salam...
hye sumee
ape kabo??
sehat ta mlm nih??

mlm ni aq rase sunyi sangatt..
knp ek???
mungkin sbb aq rindukan seseorang kowt.
dan seseorang tu smpai skrg ta nak jwb kol aq.
sampai haty dy kan..

emm..
ni pown berblogging sambil menitiskan airmata.
sebab teringat akan dirinya.
dan diriku terlalu merindui dirinyaa...

*********************************************************************************
tu baru introduction. :)
berbalik pada cerita asal..

LELAKI yang memilih atau PEREMPUAN yang memilih??
ape pendapat para blogger sume??

bagi aq la kan,.
kedua-duanya sama saje.,
dua-dua pun memilih.

teringin nak berkapel,
tapi dia punya taste, punya la tinggi.

itu ta boleh!
ini ta boleh!
abes ape yang boleh??
MALAYSIA boleh..
hahaha :)

kalau kurang sikit je, REJECT!
kalau buat slack sikit je, REJECT!
macam mana nak kapel kalau perangai macam tu.
kalaw bole sumanya nak PERFECT la!

jom kita tangok ragam masing-masing dalam memilih teman hidop.

ini ragam perempuan memilih seorang lelaki.
  1. nak cari yang hensem jewk..yang ta hensem reject awal2!
  2. kalaw muka mcm tongkang pecah awal2 lagi ta kan pndang!
  3. ta nak cari muka lelaki yang bersepah kat tepi jalan! lelaki mcm tuh PLAYBOY!
  4. nk yg berWANG! bukan BERUANG okey :) kalaw tkde duet xmaw kapel.naty susah nk ngepau :)
ini pulak ragam lelaki memlilih seorang perempuan.
  1. nak yang cun+cantek jewk! yang ta cantek ta pandang pown! mengutuk lagi ade la..
  2. nk cari yg seksa mata memandang! baru kawan2 jeles. n dorg akan ckp"woww!cun gilerr awek kaw"
  3. kalaw bole nk yg freehair..tu baru cantek.sebab boleh tayang rambut.
huhh!!
macam2 ragam laa..
kadang2 kita mmg perlu memilih jugakk.
betol ta??
tok mase depan kita jugakk kn.
kita bukan nk hidop dgn dy sehari dua.
kalaw bole nk selama2nya kn.

JADI, kita perlu ingat ta semua orang dlm dunia ni perfect!
setiap orang ada kekurangannya.
walaupun seseorang itu mempunyai kekurangan,
tetapi disebalik kekurangan itu terdapat satu kebaikan yang orang lain takde
oleh itu, berikanlah peluang pada diri sendiri untuk menerima seseorang.

saya sendiri pown memilih jugak tok cari pasangan hidop ni :)
hehehehehehe ^_^


p/s: maaf jika ade yang terasa..
saya tidak bermaksudkan sesiapa.


thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

4 pengkritik:

Wan Gerrard said...

memilih bukan sekadar rupa paras je, lebih kepada tingkah laku dan peribadi seseorang itu~

cikAida said...

betol tuh ^_^
hehehehe...

adawiyah rahman said...

sume org pilih nak yg TERBAEKKK
huha
lumrah2.. :)
tp dunia skrg kbykan org lg pndg lua dr dalaman kan? :D

cikAida said...

@adawiyah rahman
beto tuh..
ramai skrg pndang lua..
dlman dorg ta pndang pown..
asal cun jewk oke..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...