Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

segmen: saya blogger si dara

::ASSALAMUALAIKUM::
pembuka bicara.
huhh!
agak lame jugak sudah tidak menghapdate belogg nih.
maaf la yerr.
tuan belogg ni da masuk 3 minggu demam.
stil ta baek2 lagi lorh.
takot jugakk kalaw2 ade penyakit laen.
tapi harap2 xde laa..

okeyh.
di petang sabtu yang indah ni.
aq nk juin segmen saya blogger si dara.
yang dianjurkan oleh aina jalil iaitu admin kelab BTO
jadi sape2 yg belom juin kelab BTO ni bole la juin eh.
cehh!
nk promote page BTO jap.
jangan marah yer aina =)


5 keistimewaan livelaughloveofaida
  • belog ini adalah belog peribadi tiada kaitan dengan hidop org laen
  • belog yang sangat chumell setanding dengan tuan empunya belog ^_^
  • belog yang penuh dengan warna pink. I LOVE PINK!!
  • belog yg menceritakan pengalaman hidop,suka duka,pahit manis diri saya sendiri dan jugak tempat berkongsi pandangan dan idea dengan sume rakan blogger yg laen.
  • 100% hasil kerja tangan sendiri. NO COPYCAT from other blogger.


5 keistimewaan juin blogger tercinta (BTO)
  • dapat mengfemeskan belog yg chumel ni ^_^
  • dapat menambahkan kenalan baru.
  • secara tidak langsung dpt menimba ilmu mengenai dunia blogger.
  • dapat berblogwalking from other blog to another blog.
  • dapat cari pasangan hidop! haha..xdela.maen2 jewkk =)
maka dengan rasminya saya adalah ahli grup blogger tercinta (BTO)
tenx a lot to aina jalil sebab sudi invite saya tok juin grup nih!

grup BTO sangat MANTAP!!!

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

4 pengkritik:

Saya Nina Syakira said...

blog awk mmg comel pon :)

cikAida said...

@Budak Giler Cadbury
hehehe..
malu ^_^

Ainna Jalil said...

CHECK!

P/S : AJAR ENNA CAMNE NAK LOCK BLOG FROM COPIER BOLEH?

cikAida said...

@Enna Banana
kock blog yg cm ne??
yg ta bole highlight copy tuh eh??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...