drop your link here :) will visit u allz.

warkah buat awak sang pencintaQu

::ASSALAMUALAIKUM::

entry khas buat si pencuri haty saya :)

ehee.. ^_^
saya suka panggil awak pencuri haty saya.
nak taw sebab ape saya cakap awak pencuri haty.
sebabnya awak da curi haty saya..pas tu awak ta nk pulangkan! huhh!
awak rase patut ta saya pegi wat laporan polis.
cakap kt polis yg awk da curi haty saya ^_^
hehehe..

emm...
awak nk taw lagi ta??
saya letak name awak kat lam fon saya sebagai si pencuri haty..
jahat ta saya???
hehehehee.......
alaa...
sekali sekala nk jahat gn awk..
bole la kn??
ape pown saya sayang awkk laa..
awak jgn esaw.
saya takkan pernah kembali kepada cinta lama.
itu JANJI saya..
saya da jmpe awak..
dan sgt mengharapkan awak adalah CINTA TERAKHIR saya..
cinta sampai maty.

terima kaseh awak sebab sudi menerima saya..
hary ni genap seminggu kita kapel.
walawpown maseh baru lagi hubungan ni tapi saya harap kita akan kekal hingga keakhir hayat saya,.
saya nk kita kongsi suka duka bersama.
gelak ketawa bersama.
bermanja bersama-sama.
saya rase saya bahagia sangat dpt hidop gn awk..
kalaw betol la kita ade jodoh saya la orang paling bahagia kat dunia ni!!

awak!!
nk taw lagi ta..
saya kan ta sabar nk bawak awk g jmpe family saya.
saya nk kenalkan awak dekat umi abah saya.
saya nk tunjukkan kat mereka yg saya da jmpe yg terbaek buat diri saya..
selama saya penah kapelkan.
saya ta pernah pown nk bwk dorg sume g jmpe umi abah saya.
tp bila kapel gn awk kan.
saya nk sangat kenalkan awak kat umi gn abah..
ta taw la kenapa.
mungkin sebab awak adalah yang terakhir untuk diri saya!
siyesly!!
SUMPAH!!
haty saya ni excited sgt nk citer sume pasal diri awak kat family saya.
saya nk dorg taw dengan sape saya berkawan.
saya ta nk ade halangan antara kita.

CINTAILA AKU SEPENUH HATI
SESUNGGUHNYA AKU TAK INGIN KAU PERGI
TAKKAN MAMPU KU HADAPI DUNIA INI

BETAPA HIDUPKU TAKKAN PERNAH SAMA
BILA KAU TINGGALKAN AKU
TETAPLAH DI SINI SALING MEMILIKI
SELAMA-LAMANYA

last sekali..
bila kita da sah hidop bersama..
saya harap awk bole bimbing saya ke jalan yg benar dan diredhai ALLAH.
sesungguhnya.
syurga isteri di bawah tapak kaki suami
**cewahh!! belom kawen lagi.
hehehe.. ^_^


thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

8 pengkritik:

ArryCode said...

curi haty jer ker, jantung dan paru tk amik skali ker? hihihii
Apa pun doa kan berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan ke anak cucu jua...

SyafiqRidhwan said...

awat dongengan kisah cinta kita hampir sama ? :)

cikAida said...

@ArryCode
hihihih..
pas ni mybe cury gn tuan punya bdn teros lakk kowt..
btw tenx k..
hopefully ni cinta terakhir :)
doakan kebahagian kami ^_^

cikAida said...

@SyafiqRidhwan
hahahaha..
alamakkkk!!! same ke??
ngee~~
kebetolan kowt..
pape pown semoga bahagis juga utk awk dan pasangan ^_^

cikCOKLET:) said...

waa...hope hepy eva ye :)

cikAida said...

@cikCOKLET:)
tenx yunk~~ :)

muhammad ifwan said...

i love u syg

cikAida said...

@muhammad ifwan
i love u too b ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...