Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

aku dipaksa kaw terpaksa!

Dulu akulah yang dikau puja…
Kini akulah yang dikau benci…

Dulu akulah segalanya…
Kini aku di pinggirkan kesepian…

Dulu akulah madu yang manis…
Kini akulah racun yang berbisa…

Dulu bersamaku semuanya indah…
Kini bersamaku semuanya derita…

Dulu bersamaku bak di syurga…
Kini bersamaku bak di neraka…

Dulu dan kini telah jauh berbeza…
Bila aku tiada di hati mu lagi…

Namun ku pasrahkan diri…
Berdoa padamu Ilahi…

Ini hanya secebis bingkisan hati…
Yang inginku bawa pergi…

post kali ni ditujukan khas untuk yg dicintai,
diharap dengan kesibukan awak,awak dapat luahkan masa tok baca luahan haty saya.
awak!!
saya terlalu merindui awak!.
saya taw awk tertekan dgn masalah-masalah yg awk tengah hadapi skrg ni,
maafkan saya kerana saya tiada disisi awk.

awak mintak supaya saya bg tempoh dlm masa 2minggu utk awk kembali seperti dulu!
baekla! saya ekot! saya bg awak tempoh tok awk setelkan sume nih!
tapikan..
awak mesti taw kan?
sejam awak ta msg saya,saya rasa sunyi sangat!
inikan pula da 2 hari awk menyepikan diri!
saya takot nk cari awak!
saya takot kena marah!
naty awak ckp saya ta paham bahasa!
saya ta nk mcm tuh!
saya nk paham awak!

awak!!
saya takot saya ta tahan nak tanggung ni sume dlm masa 2minggu!
lame tuh awak!
hurmm...
tp..
apakan daya..
mungkin ni dugaan untuk hubungan kita.
saya harap ianya hanya sementara.
saya nk kan kehidupan ceria seperti dulu!

i need ur LOVE!
i need ur flying KISS!
i need ur big HUG!

AWAK!!

so badlyyyyyyy.... :(

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...