Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

KAWAN dan CINTA

di suatu petang yang indah.,
KAWAN dan CINTA bersiar siar di sebuah kampung..
tiba tiba.......
CINTA terjatuh ke dalam sebuah telaga.

kenapa??
kerana CINTA itu buta..

lalu KAWAN pown ikot terjun ke dalam telaga..

kenapa??
kerana KAWAN akan buat apa saja demi CINTA!!

di dalam telaga CINTA hilang..

kenapa??
kerana CINTA itu halus., mudah hilang kalu tidak di jaga.,sukar di cari apatah lagi dalam telaga yang gelap..
sedangkan KAWAN maseh lagi tercari cari dimana CINTA..
da teros menunggu CINTA...

kenapa??
kerana KAWAN itu sejati dan akan kekal sebagai KAWAN yang setia.

jadi..
hargailah KAWAN kita selagi kita terasa dia bererti....

kepada sume kawan kawan saya. terima kaseh kerana sudi jadi kawan saya. saya sangat menghargai kamu semua.. tenx sebab kowng maseh setia berkawan dengan saya.. even saya ade gak buat byk masalah kt korng sume.. saya sangat SAYANGkan kowunk sume.. kowunk life saya.. xde kowunk idop saya sunyi sepi..
jadi kawan kawan sume..
kita fren sampai maty.. OKEYH!!!

xmaw gaduh taw!! penat la maw gaduh nih..
kalu ade yg ta puas haty.

tros terang jewk..
ta maw simpan2..
kita slow talk k..
jgn pendam2 dalam haty naty mkn diri sendiri n badan jd binasa..

i love all of YOU~~
YOU are my life..

without YOU all..,
mylife will suck!!








thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...