drop your link here :) will visit u allz.

JUMPING HIGH PHOTO CONTEST

okeyh!
disebabkan malam ni aq duduk free..
dan terasa tersangat la bosan.
jadi aq dengan rela haty nya nk juin contest yg di anjurkan oleh kawan sekolah aq ni.
iaitu miss tyratyra
cehh!!
ayat tak cam skema plakk kn :)

oitt tyra..
sowii la..
aq baru juin contest kaw nih..
aq bz laa..
tadi pown ade test..
malam ni jewk aq rase free kejap..
minggu depan pown de test lagi beb!
tapi sebab aq nk sokong contest kaw nih.
aq juin laa..

gambar yang aq pertaruhkan ni xde la hebat sangat pown.
tapi bole laa..
yang penting cukup syarat2 :)

dan ini la gambar yang dipertandingkan.

tinggi kan saya melompat :)

location: i-city shah alam
photographer: radhiah abd ghani
time: ta sure la pukul bape..
sebab masing2 da penat sebenarnya ni.
aq sowang jewk yang maseh aktif.
hehehehe..

mcm biase la k.
aq akan tag kowunk kat shoutbox taw!
so be alert.

selesai sudah.
sape2 yang nk juin bole la klik kat atas banner tuh..

p/s: tyra!! pastikan aq menang taw!!
aq nk hadiah dari singapura ^_^


thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

6 pengkritik:

ieka darlink said...

wahh.
sayang ika takde gamba lompat2
gudluck!

cikAida said...

@ieka darlink
kalaw macam tuh,
ape tunggu lagi.
pegi la snap gmbr melompat sekarang! :)
hehehe..
btw.
tenx yaw dear ^_^

apik pehe said...

tinggi benor deh dia melompat..huhu

cikAida said...

@apik pehe
hehehehe..
melompat lebeyh tinggi :)

Tyratyra said...

Yeahh akhirnya kau join jugakk !
Okay aku terima alasan test kau tuu hehe.
Tengs kerana menyokong !
;)

cikAida said...

@Tyratyra
sebab nk sokong kaw!
INGAT taw!
aq nk menang! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...