Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

luahan haty seorang insan buat seorang TEMAN!


. . . T E M A N . . .
dengarkanlah luahan hatyku ini.
di saat aku menjejaki alam remaja yang penuh dengan pancaroba.
kaw hadir dalam hidupku.
kaw banyak mengajarku tentang kehidupan.
ketika dan saat itu,
aku tak pernah kenal erti kasih untuk seorang teman yang istimewa.

aku memang tidak berkeyakinan untuk mengakui yang aku amat menyayangi dirimu.
semenjak ku kenal dirimu.
segala macam kisah suka duka kita kongsi bersama.
tiada sedetik pown dalam hatyku ini untuk membenci cerita dan luahan hatymu!
aq tetap maseh setia mendengarkannya!
tangisanmu membuatkan hatyku sayu dengan luahan hatymu!
aq juga terlalu sensitif!

semenjak kita bersama.
terlalu banyak sangsiku terhadap dirimu.
aku ta taw samaade ape yg aq fikirkan selama nih betol ataw tidak!
aku ta maw persahabatan kita musnah begitu saja!
aku takut..
jika kaw bukan orang yang aku cari selama ini.

mungkin aku terlalu mementingkan diri sendiri.
sebab itulah...
perbuatanku sering di salah ertikan.
memang diri ini ada anehnya.

setelah sekian lama.
baru aku luahkan.
terlalu lambatkah aku untuk mengambil keputusan ini,
oh Teman!!
ingin sekali ku tahu...
pernahkah ada secebis sayang terhadap diriku di sepanjang persahabatan kita? ?
kerna... itulah yang sering bermain di fikiranku.
ta pernah ku tanyakan dirimu kerana ku tak punya kesempatan.

kini... kaw bahagia dengan kehidupanmu.
aku cemburu sekali.
namun, aku sentiasa mendoakan kebahagiaan mu.
Oh teman... bila kaw hadir kembali dalam hidupku sebagai teman biasa,
betapa gembiranya hatiku ini...
tak siapa yang mengerti.
persahabatan yang pernah kita bina, telah terjalin kembali.
memang aku pernah mungundur diri.
tapi... aku rasa terseksa dan kesunyian tanpa kau di sisiku.
aku malu,
TEMAN!
fahamilah diriku ini.

teman... hanya satu permintaanku.
walaupun persahabatan kita tak lagi seperti dulu...
ku harap, kaw sudi menjadi teman suka dan duka ku.
kerna ku rasa...
aku tak akan atau memang sukar untuk ku dapat teman seperti dirimu lagi...

kehilangan dirimu,bagaikan kehilangan seorang kekaseh haty!
betapa pedihnya haty ini!
betapa pilunya haty ini!

AKU SANGAT MERINDUKAN DIRIMU WAHAI TEMAN!!

disaat aq meluahkan segalanya utk tatapan kaw!
aq sedang menangis!
sambil membelek-belek gambar kita bersama!
aku ta sanggup kehilangan dirimu!


maafkan aku teman!
jika aku banyak buat salah dengan engkaw!!


thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

4 pengkritik:

Anonymous said...

sabarla syg kalo die mengerti..die akan kembali..tp perlu waktu yang akn menjadi seperti sediakala...

cikAida said...

@muhammad ifwan
smpi bila syg harus bsbar b??
syg ta sgup!
kehilangannya bagaikan khilangn diri b..
peduh sgtt!
syg sygkan dy sangatttt!!!!!

Unknown said...

sabar ye..
tetibe teringat kat besfren jugak..
huhuhu :(

cikAida said...

@Nica
hurm..
sabar.sabar.sabar..
sampi bila lagi nk bersabar!
:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...