drop your link here :) will visit u allz.

kenali dara melalui tapak tangan

::ASSALAMUALAIKUM::

haha.
disebabkan aq ketandusan idea tok berblogging malam nih.
aq amek keputusan tok kongsi sumthing gn kowunk sume!
aq taw ade diantara kowunk da penah terbaca benda nih!

maseh belom terlambat lagi kan untuk aq berkongsi sume nih!
remaja sekarang ramai yg da xde dara!
upss!
sblom aq nk konsi pe yg ptt!
aq nk mntk maaf lu if ade yg terasa gn my entry!

tp ta sume perempuan2 yg ade kat luar sane tuh yg da xde dara!
maseh ade lagi yg pndai mnjga mahkota diri mereka!.


jom sama-sama kita kenali rahsia dara melalui tapak tangan;
  • Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara. Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal.
  • lihat pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi garisan itu tidak putus bermakna gadis itu masih suci.
  • Selain daripada tapak tangan, ibu jari dan jari kelingking juga boleh memberikan petunjuk sama ada gadis itu masih suci atau tidak. Untuk tujuan itu anda banya perlu menyentuh ibu jarinya dan genggam selama satu minit. Jika ibu jarinya panas dan kelihatan merah apabila dilepaskan dari genggaman anda, gadis itu masih dara.
  • Akan tetapi jika jari itu kelihatan kecut dan pucat walaupun panas, gadis itu sudah tiada suci lagi.Untuk melihat jari kelingking pula anda hendaklah memegang jari kelingking gadis itu dengan sedikit kuat selama seminit, kemudian lepaskan. Tanyakan kepadanya bagaimana rasa jari kelingkingnya setelah digenggam dan dilepaskan.
  • Jika gadis itu mengatakan tiada rasa apa-apa, bermakna dia sudah hilang dara. Tetapi jika dia berkata sesuatu yang sebagai contohnya, berdenyut, berdebar jantungnya, tersentuh perasaan pada hatinya atau setidak-tidaknya sedikit sakit yang berdenyut pada jarinya, maka gadis itu suci.
huhu!
kepada jejaka-jejaka diluar sana.
selamat mencuba yaa!
haha..

to my hubby,
i'm still VIRGIN yaa :)

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

12 pengkritik:

Gen2Merah said...

yeaahhh... dapat dah satu tips... hehehe.. nanti saya praktikkan ya... thanx.. hehe

ika said...

opss..info terbaik..
alhamdulillah ika still..)

cikAida said...

@Gen2Merah
haha!
ini hanya tips semata-mata.
ta semestinya tu sume btol kan :)
tgk pada org2nya laa kn??

cikAida said...

@ika
aminn~~
kekalkan smpi nikah eh :)
serahkan mahkota kita pada suami tercinta ^_^
hanya dia saje yg sah memiliki segalanya2 dari kita =)

Anonymous said...

cik ayda, nk tnye ket....
cne law dara dara seseowg 2 pch d sbb kn xtvt lsk???
xkew ianya da tmbol kn kekeliruan....
tp yg pasty de agy xpna wt se agy 2 mseh dara agy kn even sbb xyvt lasak kn2????
sy kompius ni sbb pna bce...
ley trg kn x

cikAida said...

@Anonymous
ni cume tafsiran sahaja!
ta perlu utk percaya 100%
sekadar information sahaja!
itu sume bgntung pada individu masing2!
if dy ta penah buat maka dara dy maseh kekal!
pada yg hilang dara dsbbkn aktiviti lasak tuh bkn la dsbbkn hilang mahkota diri kerana rogol ataw penah wat persetubuhan kn?

ayda pown ta berani nk trgkan lebeyh2..
naty ayda tnya boy ayda eh?
sbb dy taw pasal sume nih :)
naty ade pape info ayda trgkn semula.

angel_Ly said...

nice infos ^_^

hans0 said...

saya masih teruna!!

cikAida said...

@angel_Ly
ehee ^_^
tenx yaa :)

cikAida said...

@hans0
haha!
tp ni tok si dara je laa..
si teruna tkde plakk..
ngeh3~~ ^_^

iqa norezan said...

thnx 4 da infomation . alhamdulillah , eqa stil vargin lg . hope akn kekal smpy msenye (:

cikAida said...

@iqa norezan
most welkam dear :)
kekalkan dara sehingga nikah eh.
serahkan mahkota mu kepada suami tercinta saje ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...