drop your link here :) will visit u allz.

banyak persoalan tapi tiada jawapan!

go far away from my heart!
dont ever touch my heart anymore!!
it hurt to me!
go go and go ! ! !

awak da lukakan haty saya!
saya ingat sume janji-janji awak.
awak kata kalu saya yang typu, awk akan serta merta tinggalkan saya!
dan takkan pernah kembali pada saya lagi kan?
lepas awak cakap macam tuh.
saya teros jujur sejujurnya dengan awak.
tiada sebarang penipuan atau rahsia pown!
sumenya saya bagitaw.

tp sekarang awak yang tipu!
mungkin saya pulak yang akan cakap dekat awak sekali awak typu saya!
saya takkan pernah kembali pada awak!

sory to say..

TIADA MAAF BAGIMU!

awak da seksa haty saya!
awak da seksa perasaan saya!
awak da wat saya tawar haty tok sume nih!
awak jugak buat haty saya hancur berkecai!

TERIMA KASEH!!!

my heart is for sale?
ade sesiapa yang berminat?
haha. :)

sila buat saya tertanya-tanya lagi okeyh!

SEKIAN ! ! !

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

12 pengkritik:

NURUL AINI NORAZMAN said...

sedihnya,.sabar k awk,. dgr la dulu pnjelasan dari dia,.

tapi mmg hati seorang akan sgt sakit kalau ditipu,. pdahal kita sgt jujur dgn dia,.

cikAida said...

@NURUL AINI NORAZMAN
emm...
selagi saya bole bersabar saya maseh bersabar awak..
tapi..
mungkin tahap sabar saya ada batasnyaa..
sekrang ni baru je sikit meletusnyaa..
belom semua.
hurmm...
hari2 tunggu tok mndapatkan pnjelasan.
tapi....
tiada sebarang feedback!
saket awak!
saket sangat!!!
hurmm...

padle said...

apekehe nye yob....

cikAida said...

@padle
tah lerrr yob!
haha... :)

penaberkala said...

heart for sale? kah3
ada sale gak rupanya, ada diskaun eh?

cikAida said...

@penaberkala
hahaha.
bole jewk!
alamakk!
sowii.
xde diskaun2 nih..
harga tetap!
^_^

Fiena Shahairi said...

suke2.. =)

cikAida said...

@Fiena Shahairi
hahaha..
tenxx :)

misyamissyou said...

sabar la..k..de hikmah semua blaku..

cikAida said...

@misyamissyou
huhu..
bersabar la nih...
harap-harap ade la hikmah disebaliknya tuhh.
setia menanti untuk dapatkan jawapan.

muhammad ifwan said...

awk btol2 nk sy pergi ke????sy bru bukk blog..xsgke mcm ni awk kte kt sy

cikAida said...

@muhammad ifwan
ta maw!
sy sygkan awak!!
syg sangat-sangat!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...