drop your link here :) will visit u allz.

SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA !

di ucapkan kepada semua warga blog .
tujuan saya menulis entry pada petang ini adalah semata-mata untuk menjuinkan diri dalam GA sahaja !
tiada kaitan dengan kehidupan saya pown. malah juga tiada kaitan dengan diri kamu !
**muahahaa..ayat nak skema !

okeyh!
aq memang teringin sangat nak g KOREA !
sebab ape?
sebabnya aq nk jumpa pelakon-pelakon KOREA yang hensem2 tuh!
ohh! aq sudah jatuh cinta dengan mereka !
asal tengok citer KOREA jewk mula la berangan .
muahahahaa..
ta abes abes kau asek nak berangan jewk kan ayda.
ape nak jadi nan kaw nih!
haishhh!!
umoq da 21 tapi asek nk berangan jewk kan.
huhuhu.
heyyy!
berangan itu baek untuk kesihatan la.
kan ?
kan ?
huhh! fakta mana yg aq buat nih.
bantai je laa..
bhahahaha :)

ta dapat g KOREA dapat hadiah dari KOREA pown jadi la kan.
sebab tuh haty ni nak juin GA ni.
mane taw ade rezeki dapat hadiah dari KOREA.
siapa sangka !
tuah ayam tengok kat tapak kakinya.
tuah manusia ?
bergantung pada rezeki .

INSYA'ALLAH :)

Photobucket

mari kita meneruskan perjalanan dengan melihat syarat-syarat yang diperlukan.

Syarat-syarat penyertaan:

1- Beralamat di Malaysia dan mempunyai BLOG.

SEMESTINYA ! dan saya memang tinggal di MALAYSIA !
**ada haty nak dok luar negara/overseas tapi belom kesampaian lagi :)

2- Follow dua blog berikut.

http://sayasibudakopto.blogspot.com/
http://aurorachenta.blogspot.com/



DONE !

3- Buat satu entry bertajuk : SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!

DONE !

4- Copy code banner GiveAway

DONE !

5- Tag sekurang-kurangnya 2 orang & pastikan dorang tahu yang dorang ditag.

maka rakan bertuah yang aq pilih, (aq pilih secara rawak jewk,xde pilih kasih)

dan terbuka jugak kepada sume yang follower aq yang laen !
*harap maaf sebab ta dapat tag anda kesemuanya,sebab terlalu ramai,saya tag untuk 2 orang saje.

6- Hantarkan link entri anda di ruangan komen entry INI sahaja.

7- Tarikh tutup penyertaan: 15 Ogos 2011.

::Hadiah Giveaway::

  • 5 hadiah utama dari Bandung dan Korea.
  • 10 hadiah saguhati dari Bandung.
  • 1 hadiah istimewa untuk peserta yang tag paling ramai. (Fridge Magnet dari Korea)
huhh!
rasanya da panjang sangat entry aq nih kan.
muak pulak kowunk nk baca .
da la..
sampai sini jewk la k.
sehingga berjumpa lagi di masa akan datang.

BUBYE ! ! !

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

2 pengkritik:

KeTaM_BaTu said...

gud luck... klau dapat g korea ajak sy eh. ^_^

kemaluan hasilkan bunyi bising

cikAida said...

@KeTaM_BaTu
insya'allah! kalu ade rezeki nk g korea :)

tenx yaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...