drop your link here :) will visit u allz.

kekeriangan sambil melompat-lompat ! :)


ALLHAMDULILLAH !
terima kaseh YA ALLAH !
akhirnya kau bukakan pintu rezeki untuk aq jugak !
sekali lagi nak ucapkan alhamdullilah dan tak lupa juga buat penganjur terima kaseh yerr.
suka sangat sangat nih.
**sambil melompat-lompat atas katil.

YA ALLAH !
kau makbulkan jugak permintaan aq kan.
terima kaseh YA ALLAH !
kau MAHA MENDENGAR !
kau MAHA PEMURAH !

SYUKUR ALHAMDULILLAH !

kowunk mesti tertanya-tanya kan,
ape la excited sangat si ayda nih.
ape benda yg dia ni menang.
menang ipad2 dr hotfm kah?
wahh! gitu yaa.
emm..
rasanya kalu aq menang ipad2 dr hotfm mahu berlobang syiling uma aq ni sbb terlampau sangat tinggi melompat :)
muahahahaa..
belom sampai ke situ lagi yunk!
yang tuh juin jugak tp belom ade rezeki nk menang ipad2.

kali ni baru menang lucky draw: elmo's or domo's by haffiz mohdnoor.

sila lihat entry sebelom ni dear haffiz lucky draw elmos or domos
tu entry pasal aq juin lucky draw nih.
dan dalam entry tuh aq memilih domo-domo.

dan akhirnya domo-domo aq bertuah !

mesti kowunk rasa macam "errr minah ni tu pown nak kecoh" kan?
mestila nak kecoh !
baru first tyme menang nih.
kira hary ini dalam sejarah buat en.belogg aq :)
bertuah jugak dy kali nih.
da banyak juin contest/giveaway.
tapi belom ade rezeki untuk menang.

kali ni da menang mestila jakun sikit ! :)

ta sabarnya nak tunggu domo-domo aq sampai kat rumah !

chumellnyaaa kau ni domo-domo.
mulut kaw ternganga jewk..

terima kaseh daun keladi kepada dear haffiz
kerana memilih saya sebagai pemenang !
laen kali kalau buat lucky draw ajak la saya lagi yerr ^_^

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

14 pengkritik:

syrupmasin said...

untunglahh :D

NURUL AINI NORAZMAN said...

wahh,.seronoknye dapat DOMO,.thniah,.=)

cikAida said...

@syrupmasin
huhuhu!
hepi sangatt nih ^_^

cikAida said...

@NURUL AINI NORAZMAN
hehehee!
tenx dear :)

Adam Idris said...

wahhh congrats :)

cikAida said...

@Adam Idris
tenx :)
sukee sangat nih..
mcm ta cye jewkk ^_^

amnie azmira said...

xkecoh pon..pham msti rase excited kan..congrats yaww..^_^

cikAida said...

@amnie azmira
hehe.
yup!
rasa excited sgt sbb 1st tyme menang! :)
tenx yaa..

Fathiah Hamim said...

gumbiranya diaa. tahniaahh

KeTaM_BaTu said...

wah exitednye dia.. apapun tahniah eh.

jom bunuh syaitan

cikAida said...

@Fathiah Hamim
heee..
mestila gembiraaaa ^_^
tenx darl :)

cikAida said...

@KeTaM_BaTu
1st tyme menang tuh yg excited sgt tuh! ^_^
tenx beb! :)

Cute MuM said...

tahniah..

keputusan giveaway 1st birtday dania dah umumkan pada 24 jun (jumaat)

http://mamiuyun.blogspot.com/2011/06/pemenang-giveaway-dania-alisha-1st.html

http://mamiuyun.blogspot.com/2011/06/suprise-2-lagi-pemenang-giveaway.html

cikAida said...

@Cute MuM
tenx cute mum!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...