Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

YOUR BEST OUTFIT PHOTO CONTEST !

bosan la .
jom join contest !
ini kali kedua cik tyra buat contest .
contest pertama beliau ialah jumping high photo contest
contest pertama pown aku join.
sekarang contest kedua pown nak juin lagi.
mane taw ade rezki nak menang kan ?
tyme contest pertama ta de LUCK nak menang.
terlepas aku nak hadiah dari singapura.
**okeyh tyra! aku merajuk sbb ta dapat hadiah dari singapura.

okeyh kawan-kawan !
kowunk nak juin kan ?
klik kat BANNER atas tuh.
on the spot teros keluar syarat-syarat penyertaan.

dan dan dan gambar yang aku pertaruhkan .

adalah

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ini dia gambar aku dan pakaian kegemaranku.

comel dan nampak ayu je kan ?
**sila angguk, amek la haty tuan tanah sikit :)

al-maklumlah perempuan melayu terakhir kan.
baju ni sebenarnya bukan aku yang punyer tapi mak aku yang punyer.
nak kate baju kegemaran tuh kira aq minat jugak la nan jubah ni.
sebenarnya da lame aq nak beli jubah sendiri.
tapi belom kesampaian lagi.
orang kata ta sampai seru g kan.
muahahaha..
naty da sampai seru ta terpakai pulak jubah-jubah tuh naty.
location gambar ini dipetik di masjid shah alam


::HADIAH::

TOP 3 ; 2 tiket wayang percuma untuk apa-apa movie yang anda mahu. :)
3 saguhati ; 1 voucher tiket yang boleh digunakan di mana-mana GSC dan semua movie yang anda inginkan :)





DUE DATE: 28 0GOS 2011


thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

6 pengkritik:

Unknown said...

Hehehe jangan la merajukk :)
Thanks ya dear sebab sokong contest aku !

cikAida said...

@Tyratyra
huhuhu!
most welkam dear!
yang penting aku nak menang!
muahahaha :)

abglan said...

Eh... cantik ah..

cikAida said...

@abglan
mekaceh abglan :)

tomato said...

sweet gitu ! gudluk dear ! ^^

cikAida said...

@tomato
tenx dear ! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...