drop your link here :) will visit u allz.

syoknya raya datang lagi .

ASSALAMUALAIKUM !


pembuka bicara mestila mengenakan gambaq aku dulu kan .
amacam ?
ada cun ka ?
alaa... aku taw aku memang cun .
ta yah la kowunk nk puji lagi kan .
muahahahaha (:
perasan la kaw aida !

cuba kowunk perhatikan betul-betul dan tilik sedalam-dalamnya .
aku nampak kurus kan ?
yaa !
mungkin itu dalam gambar sahaja ^_^
hakikat sebenar hanya aku dan aku sahaja yang mengerti .

tuh baju raya aku tahun ni (2011) .
wane merah menyala . merah mak ngah gitu . aww ! !
nasib aku bukan mak ngah .
kalu tak da melekat name tuh kat aku .

adik-adik aku sume jeles gn baju aku tuh .
mungkin sebab baju tuh cantek kowt .
atau mungkin sebab tuan yang pakai menampakkan baju itu bertambah cantek dan berseri-seri =)
sampai adik aku cakap ko nih macam nak bertunang lak pakai baju mcm ni .
hahahaa.. GILERR ! !
belom sampai masa lagi aku nak bertunang .
lagipown kalu nak bertunang aku ta pakai baju macam ni .
pakai baju yang vouge gitu !
kalah artis-artis bertunang .
bhahahahaa . .

okeyh !
dah tutup citer pasal aku .
huhh ! 7 hari 7 malam ta abes lagi lau asek dok bercerita pasal aku jewk kan . (:

keluarga bahagia !
aku sorang jewk yang agak lari tema kan ?
hahaha..
yang laen masing-masing ade pasangan baju wane sama .
aku jewk lari teros dari tema .
huhuhuhu.
aku suka wat laen dari yang laen .
baru la mencabar
kehkehkehkeh (:
baru la meriah suasana hary raya tuh kan .
sebab ade wane merah .

MERAH ITU MENAWAN !

di rumah moksu minah sepupu arwah mok mak sedara abah .

akhir kata dari kami ,

kami sekeluarga mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI .
MAAF ZAHIR & BATIN .


tak lupa jugak untuk negara MALAYSIA .

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN yang ke-54 .
semoga negara kita sentiasa aman dan harmoni
tiada pertelingkahan atau bermusuhan sesama sendiri .

P/S: aku nak tunang n nak kawen dengan muhammad ifwan jewk . muahahaha. gatai noh ! (:

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...