Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

maafkan bila ku ta sempurna !

"... Maafkan bila ku tak sempurna
Cinta ini tak mungkinku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cinta ku padamu... "

petikan lirik lagu ayat-ayat cinta by rossa .

SAYANGKU !
harap engkau mengerti akan perasaan ku ini.
engkau sahaja yang terakhir dalam haty ini .
tiada dua mahupown tiga .
hanya dirimu dirimu dan dirimu yang bertakhta di dalam haty ini.

mengertikah engkau akan perasaan ini .
ku hanya inginkan dirimu .
tetap dirimu seorang sahaja !
hatyku takkan berbelah bagi sepenuhnya hanya untukmu .

kata-katamu membuatkan hatyku begitu tersentap .
menitis airmata ini ketika menghayati setiap coretan kata-katamu .
aku punyai perasaan SAYANG !
perasaan ku begitu sensitif .
kata-katamu begitu menguris haty dan perasaan aku .
seolah-olah aku ni begitu hina dalam pandagan matamu .
andai diri aku ni hina dalam pandangan mu , kau lupakan diri aku yang serba kekurangan ini .
diri ini sedar yang diri ini ta layak untuk dicintai dan menyintai .

arghhh ! ! !
itu fitrah alam .
fitrah orang bercinta ada pasang surutnya .
setiap ciptaan ade kelemahan .
aku sedar akan diri itu .
kerna aku juga ciptaan TUHAN .

akhir kata ,

MAAFKAN BILA KU TAK SEMPURNA ! !

i will always be with you ,
by the anchor of my sorrow ,
all I know, or ever knew,
is I love you, I love you to death .


thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...