Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

buat insan yang bergelar KEKASEH !

sukar untuk aku beri penjelasan .
hanya dirimu dalam hidupku .

mungkin aku bukan terbaik !
namun aku setia dengan kasih ini .
aku terlalu menyayangi dirimu .
terlalu mencintai diri mu .

sungguh aku tidak mengharap lebih dari secebis kasihmu , secebis hatimu , secebis cintamu .
terima aku seadanya aku .

dan dirimu akan sentiasa dalam hati ini,
sentiasa aku terfikir akan dirimu .
hakikatnya, aku cinta padamu KEKASEH !

mungkin sukar ku fahami caramu dan kau jua sukar memahami aku
memang kau dan aku terlalu berbeza .

kau dan aku jua tercipta tidak sama walaupun punya status yang sama iaitu manusia .
namun hakikatnya kita masih berbeza .
dari pelbagai segi dan pelbagai cara .

namun hanya satu kita tetap sama .
kau dan aku walau terkadang saling menguji .
tapi cinta dan sayang itu menyatukan kau dan aku .

perasaan yang sama itu yang beri ruang untuk kita .
menyulam kasih dan membelai rindu .
walau kau dan aku berbeza .

ketahuilah bahawa hanya kau dalam hati ini,
hanya kau dalam hidup ini .
terlalu kuat cinta ini,
terlalu dalam sayang ini .

kerinduan ini terkadang seperti mencabar kesabaranku .
tapi rindu ini memberi aku kesedaran .
betapa aku terlalu menyayangimu dan terlalu mencintaimu .

aku terlalu menginginkan dirimu .
ingin selalu di sampingmu .
ingin selalu melihatmu .
ingin selalu menatap matamu .

aku terlalu rindukan dirimu .
rindu yang tak mampu aku ungkap dengan kata-kata .

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...