Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

cemburu kaum lelaki mengikut horoskop

salam sejahtera kepada semua pembaca :)

MySpace

baru baru ni aq ade terbaca tentang nih..(seperti tajuk di atas)
jadi aq maw kongsi gn kawan kawan bloggers sekalian.
benda ni bukan fakta.
just tok suke suke jewk.
ta bole percaya sangat.
kalu percaya naty jd syirik plakk..
kalu betol itu hanya kebetulan saje.
tiada kena mengena yg hidop mawpown yg sudah maty.

setiap insan yang dilahirkan pasti mempunyai perasaan CEMBURU.
tidak kira samada LELAKI mahupown PEREMPUAN.
bagi pasangan bercinta pula,cemburu sentiasa mewarnai hubungan kasih yang di semainya.

CEMBURU juga sering dikaitkan dengan kaum HAWA
.percaya ato tidak.
LELAKI juga mempunyai perasaan cemburu yang terselindung disebalek keegoannya.
malah tanpa disedari LELAKI ada kalanya menyimpan perasaan cemburu yang mengatasi kaum perempuan.

jom kita lihat cemburu kaum lelaki mengikut horoskop masing-masing..

::Aquarius::
lelaki aquarius biasanya akan menggunakan ayat-ayat yang memerli untuk menunjukkan cemburunya.jangan ingat dia sedang berguraw apabila topik perbualannya tertumpu pada seseorang sahaja,maka ternyatalah yang dia sedang cemburu.

::Pieces::
lelaki pieces dikenali dengan lelaki yang paling mulia dan baek haty,tapi kuat cemburu rupanya.sifat cemburunya amat memeranjatkan.kalaw kekasehnya menderhaka kepadanya,dia akan menjadi seperti wanita meraung raung.airmatanya juga akan menenggelamkan anda

::Aries::
lelaki aries mempunyai sifat cemburu secara semulajadi.selaen org yg memerintah , dia juga suka mengawal orang laen.tidak kira dalam apa jua keadaan,dia juga berharap akan menggunakan tenaga dan kuasanya untuk menyelesaikan masalah.apabila berhadapan dengan musuh kekasehnya.dia akan segera mengambil tindakan untuk menyebabkan pihak lawan undur dari mengurat kekasehnye.

::Taurus::
lelaki taurus adalah lelaki yang peramah dan sangat jujur.tapi jgn ingat dia tidak tahu cemburu.dia tidak dapat terima kekasehnya menderhaka kepadanya.sekiranya dia dpt tahu kekasehnya dengan lelaki laen,anda harus buat persedian untuk memberi penjelasan kepadanya.

::Gemini::
lelaki gemini pula menganggap cemburu itu sebagai satu permainan saja.dia ialah seorang yg suka bermain-main.oleh itu dia paling benci akan cinta secara paksa.malah dia tidak akan mungkin melepaskan peluang untuk berkenalan dengan wanita laen walawpown wanita tersebut sudah memilik kekaseh.

::Cancer::
lelaki cancer terbalek pula dgn lelaki gemini.dia tdk akan berjauhan kekasehnya malah selalu berhimpit dgn kekasehnya.ini adalah kerana dia mempunyai perasaan kekosongan dan juga perasaan tidak selamat.bayangkan kalaw kekasehnya meninggalkannya,cemburu pasti akan menghura harakn dunia.

::Leo::
lelaki leo sangat ego dan juga sangat tabah.dia tidak akan cemburu kerana perkara yg dianggap remeh.dia tdk akan mnyebabbkn air muka dirinya jatuh kerana cemburu.walawpown kekasehnya telah melakukan perkara yg mmbuatkannya marah, namun dia tetap akn mengekalkan perasaan yg tenang utk berbincang dgn kekasehnya.

::Virgo::
kecemburuan lelaki virgo amat memeranjatkan .lelaki virgo tidak mempunyai haty yg lapang dan juga pemikiran yg luas.cemburu talah mnjadi perkara biase dalm kehidupan pasangan ini.walawpown dia amat mencintai kekasehnya,manum tetap bergaduh besar dgn kekasehnya kerana cemburu.

::Libra::
lelaki libra mementingkan imejnya yg bertatatertib,disebabkan cemburu akan menjejaskan imejnya,maka dia rela mengekalkan penampilan yg baik.sebenarnya dia tidak ingin menimbulkan perselisihan dengan kekasehnya akibat cemburu yg akan menjejaskan hubungan mereka.

::Scorpio::
semakin mendalam cinta terhadap kekasehnya semakin kuat dia cemburu.inilah yg boleh menggambarkan lelaki scorpio.dia menghormati dan cinta sepenuhnya terhadap kekasehnya tetapi cemburunya juga tidak kurang.sekira kekasehnya menunjukkan sebarang kemusykilan maka dia akan menunjukkan cemburunya

::Sagitarius::
lelaki sagitarius juga boleh cemburu,namun cemburunya datang dgn cepat pergi juga dgn cepat.dia selalunya cemburu sebelom mengenal pasti perkara sebenarnya.apabila mengetahui hal sebenarnya cemburu pown reda.tapi apabila dia ada matlamat baru.dia akan meninggalkan kekasehnya yg sering membuatkannya cemburu.

::Capricorn::

lelaki capricorn mempunyai sikap yang pesimistik.dia merasa rendah diri di dalam kehidupan.apabila dia berasa cemburu,dia tidak akan tunjukkan kepada kekasehnya sebaleknya akan mengeluarkan ketidakpuasan ini pada tempat lain seperti sukan atau di tempat kerja.

MySpace

wahai kaum lelaki betolkah sifat anda begini :) ?
thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

7 pengkritik:

H said...

saya capricon... Yayyyy..

http://betul3salah.blogspot.com/

ejulz said...

slh ni.. sy x suke kacau awek org.. X SETUJU.. heHe

cikAida said...

ejulz; hahahaa....just for fun~ ^-^ dont take serius :))

Lufti said...

haha...macam betul je AQUARIUS tu...wakaka

cikAida said...

luffy; hahaha..betol la kowt..hihihihi :)))

Anonymous said...

ade btul nye,,,,hahahaha

Anonymous said...

I give birth to interpret a only one of the articles on your website trendy, and I extremely like your style of blogging. I added it to my favorites web stage file and will be checking stand behind soon. Cheer repress in view my site as ok and leave to me be acquainted with what you think. Thanks.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...