drop your link here :) will visit u allz.

kerana terlalu ego saya menyesal !

Awak..nota ini khas utk awak..tp awak dah xde dalam hidup saya..harap awak baca ye..
(sepatutnya nota ni awak yg bg kat saya.tapi xpela biar sy yg bg kt awak supaya awak ingat)


Ni kisah kita..awak igt lg ta.,mase kita mula2 kenal..saya layan awak dengan baik..awak pun layan saya dengan baik..mesranya kite masa tu kn..

Saya dah buat awak jatuh hati pada saya..dan awak terlalu sygkan saya..sy pun syg kat awak jugak..

Tp KHILAFNYA saya..saya abaikan awak..sy buta utk melihat ketulusan awak..saya lukai perasaan awak..

Saya banyak tipu awak..sy sibuk lyan org lain..sehinggakan awak menangis kerana sy..kejamnya sy...saya tak pedulikan awak..

Saya selalu wat salah..bila awak marah,sy marahkan awak balek..saya buat ta endah je kat awak..sy tau awak terluka..

Awak korbankan segalanya utk saya..buat mcm2 utk saya..awak rela sedih asalkan saya bahagia..butanya hati saya sbb ta hargai awak..

Tp pd satu hari tu..sy rase sunyi je..mane awak pergi? Sy cari awak tau..Call bekali2 awak ta angkat..sms sy pun awak x rply..

Kosong hidup sy tanpa awak..slalunya setiap pagi,setiap mlm,awak mesti msg saya..sy rindu sms awak (good morning syg,gudnytee hubby)..tp skrg dah ta ada mesej awak tu..

Tiba2 awak call sy..gembira bila tgk nmbor awak..sy angkat call dgn hati yg sgt bahagia...

Dgn scara tiba2 awak minta maaf pada sy..awak ckp awak ta dpt kembali bsama sy lagi..awak dah ade org lain...

Awak cakap awak dah jumpa org lain masa saya abaikan awak dulu..betapa hancurnya hati saya dgr semua penjelasan awak...

Sejak hari tu,sy ta dpt trima kenyataan yg awak dah jadi milik org lain..awak!! kembalila! Sy nak ckp kat awak yg sy cintakan awak sgt ! :(

Kehilangan awak bt sy sedar yg sy sebenarnya sygkan awk... saya menyesal sbb sia-siakan awak dulu..ni lah balasan utk saya kerana terlalu ego..


''ingatlah..janganlah kita terlalu ego & pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan orang yg paling berharga dalam hidup kita..jangan sampai kita kehilangannya sehingga kita menyesal ta de kesudahan..hargailah orang yang syg pada kita, pasti kita bahagia kelak..!!
thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

4 pengkritik:

Azmira Yusof said...

Status sy skrng : Sy ego .

Sebab sblm ney sy je mengalah .. Bls laaa balek . hahahaha .kejamkan

cikAida said...

@Azmira Yusof
huhu!
saya ta mau jadi mcm tuh!
hurm..
actually alasan dy bg saya ta bole terima! ! !:(

NUR NAIM BT GHAZALI said...

sabo kak ju
pasti ada hikmah

cikAida said...

@NUR NAIM BT GHAZALI
apakah hikmah disebalik sume nih?
huhh!! :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...