Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

buat seseorang yang bertamu di haty ini .


di saat ini sungguh aku perlukan kamu .
aku semakin tak mengerti kerana semakin ingin aku lupakan dirimu semakin kuat hati ini berdetak untuk kamu .
aku semakin tidak mengerti bila aku ingin lari dari kamu semakin aku rasa ingin dekat pada mu.
dan bila aku ingin kikiskan rindu semakin tebal aku merinduimu .
semakin ingin ku buang sayang ini untuk mu semakin aku sayang pada mu .

sungguh aku tak mengerti dengan perasaan ini .
dan kamu ???
aku tak tahu apa yang bermain dalam fikiran mu .
cinta ???
kasih ???
apa perasaan ini untuk kamu ???
sungguh hanya diri mu dalam hati ku .

aku rindu sebenarnya .
rindu akan dirimu .
rindu kenangan kau & aku .
mengertikah kau ???
fahamkah kamu akan hati ini ???

buat kamu yang mengerti.
sungguh aku perlukan diri mu.
sungguh aku sayangkan diri mu.
berdosakah aku punya perasaan ini ???
dan aku tahu segala yang berlaku bukan kehendak kau & aku.
dan bodohkah aku hanya kerana diri mu aku sanggup menunggu ???

dan siapa aku di hati mu ???
sekadar di pinggiran ???
atau apa ???
terlalu banyak perasaan ini,
fikiran aku sungguh bercelaru .

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...