Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

sekuat harimau semanja kucing !

heyyy!!

hyep peeps !
dua tiga hary ni aku hepi sangat .
hepi sebab SAYANG aku contact aku .
suke GILERRR ! ! !


mesti kowunk cakap 'hek eleh tu pown nak kecoh ke der, mcm kaw sorg je la ada boyfren kan ?'
biar laaa..
this is my officially blog okeyh!
INGAT tuh!!
so suke haty aku la nak citer ape pown kat blog aku ni kan.

maybe kekanda aku ni free kowt sebab tuh dia ada mase nak contact aku .
kan sayang kan ?
heyy sayang! aku suka la bila kau contact aku !
SUMPAH ! macam nak menjerit jewk bila dapat message dari kamu sayang !
mesti kowunk kata lagi kan .
ta kan kapel jarang contact kowt.
kapel macam mane tuh kalau jarang contact .
ce citer sikit .

actually kekanda aku ni BUSY giler !
mengalah perdana menteri busy dia .
kan hubby kan ? eheee =)
tapi takpe la aku dah paham benar dah gn kerja dia
so aku ta kesah pown kalu dia jarang contact aku .
dia ingat aku pown dah cukup baekla dari dia lupakan aku teros . kan ?
keja dia nih ta menentu if dia free memang sentiasa nampak jela muka dia dok online kat facebook tak pown blog dia terupdate la tuh .
kalu dia busy batang hidung pown ta nampak .
online pown jarang-jarang nak text aku lagi la kan .
ishhh! sian aku taw . dia selalu biarkan aku macam tuh jewk .
sobsobsobsob sedeyh aku .
tapi takpe bila aku majuk, bila aku ta puas haty gn keja dy aku selalu lepaskan geram kat dia then dia terangkan balek cara keje-keja dia so aku paham .
n now ! aku dah terlalu masak gn keja dia .
tapi kekadang tuh ada gak la jeles kan .
ye la mane ta jelesnya henpon aku owez senyap .
seolah-olah macam aku ni ta gune henpon pown .
pas tuh kiri kanan aku selalu dok bergayut n text gn boyfren masing-masing .
huhhh!! sape ta jeles weyh .
then kalu ade masa free jewk dorg p dating .
aku ? dok uma jela tgk dorg keluar .
sedeyh ! memang sedeyh !
tapi apa nak buat kena terima je laa .

aku ni sebenarnya ta kuat orangnya !
aku manja . aku nak orang selalu caring pasal aku .
nak selalu orang tanya apa aku buat .
lagi lagi boyfren aku . aku nak dia tanya sume tuh kat aku .
baru la aku rasa macam di sayangi .
baru la rasa macam ada orang amek berat pasal hidup aku .
ni ta senyap jewk . tapi stil kapel macam mane tuh ?
ishhh !

tapi takpe sekarang aku dah paham sangat dah gn kerja dia .
so never mind la if dia ta message aku pown .
mesti kowunk tertanya-tanya jugak kan ?
kerja ape tuh busy sangat sampai takde masa tok gf sendiri .
huhh! yang tuh biar aku sorg je la yang taw .
bole jewk nak bgtaw tapi rasa macam ta perlu kowt .
takot kekanda aku marah lak sebab hebohkan dia keja apa .
tapi kalu nak taw sangat ce cari kat blog dia http://kisahidopifwanyda.blogspot.com
kompem jumpa punya .
tu pown kalu dia ta delete lagi la post yang dia citer pasai keja dia tuh .
cari sampai lebam okeyh ! :)
tak pown p add dia kat facebook dia .
hahaha. promote boyfren sendiri nampak .
jangan sampai ada orang sangkut sudah la naty aku gak yang merana .
huhuhuhuhu..

mai aku nak habaq lagi .
sebenarnya aku ta pernah jadi sekuat harimau macam ni .
aku selalunya semanja kucing !
budak cengeng ! selalu nangis !
ciwekk la senang kata .

sebabnya aku ta pernah lost contact gn boyfren sendiri .
then sejak aku kapel gn sayang aku sekarang ni .
we owez jarang contact, means jarang message, kol ape tah lagi kan .
tapi dengan dia aku jadi kuat !
aku terima segalanya .
yang penting haty kan ?
aku taw dia sayang aku .
then dia taw aku sayang dia .
tuh dah cukup dah bagi aku .
dan lagi satu kejujuran dan kepercayaan.
penting tuh .
kalu ta jujur dan ta percaya satu sama laen sesuatu hubungan tuh takkan kekal lama .
aku gn kekanda aku ni pown tade la lame mane lagi pown baru jewk nak masuk 5 bulan .
tapi kami jarang gaduh .
kalau gaduh pown gaduh manja jewk .
ta penah gaduh terok sampai menyebabkan putus .
tak de kan sayang kan ?
biasa la aku kan budak manja.
betoi ta sayang ?
saya manja kan .
sikit-sikit aku merajuk gn dia.
huhuhuhu.
aku suka merajuk gn dia .
wat aku tambah sayang dia lagi.

sayang !
i love u .
just only u in my heart .

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

2 pengkritik:

Anonymous said...

i love u so much sygku....thanx pham b syg

cikAida said...

@muhammad ifwan
i love u too !!
most welkam dear !
harus la paham kamu kan .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...