Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

drop your link here :) will visit u allz.

tiup habuk belog sampai lebam !

::ASSALAMUALAIKUM::

fuhh ! dah berhabuk dah en.belog kesayangan aku ni.
tolong aku tiup habuk-habuk ni.
aku sensitip sikit gn habuk ni.
naty mula la asek nak menyebut nama "HASYIM" jewk.
uppss! maaf kepada yang bernama HASYIM !
ta maksudkan sesapa taw .
jangan terasa pulak.
"HASYIM" means bersin =)

since three weeks ago i'm too BUSY !
busy with my courses .
then, minggu ni pulak aku ade interview .
busy dengan persiapan tok interview pulak .
jadi memang xde masa la nak membebel kat belog ni .
just singgah kejap jewk pas tu cau mcm tuh jewk tanpa tinggalkan kesan.
kesian kat en.belog busuk aku ni kan .

takpe takpe malam ni aku nak bebel puas-puas kat sini.
actually aku ada macam-macam citer yang nk kongsi nan kowunk sume.
tapi disebabkan line internet aku ni laju GILER macam kura-kura.
jadi ta dapat la aku nak bebel panjang kan .
maybe sok if aku ade masa aku nak citer sumthing pasal diri aku.

nak citer malam ni tapi xde mood nak buat ayat dengan line yang laju macam ni memang harapan la mood aku nak menaip datang kan .
so aku hold jap .
sok aku akan post k.
if ada yang sudi nak baca tunggu la besok taw !
tu pown kalau ada yang sudi nak baca la kan :)

bunyi macam suspen ke ?
hahaha.poyo jewk aku kan ?
macam ada yang nak baca jewk.
kang ta pasal-pasal pulak blog aku kena cop sebagai blog MENCAPUB kang.
dah susah aku naty.
betoi ta ?

haiyooo.
dunia sekarang ni dah laen .
kenkadang kita citer kat blog sebab nak luahkan perasaan diri sendiri jewk.
takde sebab tok MENCARI PUBLISITI pown.
tapi kadang orang salah anggap kata nk cari publisiti dengan entry murahan.
deyy ! this is my officially blog !
if u don't like to read my blog, u can go and click the red button at above .
simple rite ?

okeyh la.
that's all for tonight .
mau tydo sudah bha .
bubye ! =_=

thanks for reading, don't forget to click LIKE and leave your comment.okeyh ! =)

0 pengkritik:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...